06 czerwca 2017 20:29 | Aktualności

Wycieczka uczniów klasy 4a i 4c do Ojcowa i Zatoru

W dniach 01-02.06.2017 r. uczniowie klasy 4a i 4c uczestniczyli w wycieczce do Ojcowa i Zatoru.W pierwszym dniu zwiedzaliśmy i podziwialiśmy przepiękny krajobraz Ojcowskiego Parku Narodowego, zobaczyliśmy m.in.: ruiny zamku w Ojcowie, Muzeum Przyrodnicze, Grotę Łokietka, zamek w Pieskowej Skale,...

06 czerwca 2017 19:40 | Aktualności

Wycieczka klas drugich do Warszawy

2 czerwca 2017 r. uczniowie klas drugich naszej szkoły udali się na wycieczkę do Warszawy. Grupa liczyła 102 osoby wraz z rodzicami i opiekunami. Wyruszyliśmy w drogę o godz. 6.00. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od spotkania z przewodnikami na Placu Zamkowym. Najpierw zwiedziliśmy Stare Miasto...

05 czerwca 2017 21:36 | Aktualności

WEWNĄTRZSZKOLNY KONKURS Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

17 maja 2017 roku odbył się II etap Wewnątrzszkolnego Konkursu z Języka Angielskiego dla uczniów klas IV - VI. Przystąpiło do niego 21 uczniów naszej szkoły. Największa frekwencja dopisała wśród najmłodszych uczestników z klas IV - aż 14 osób. Zakres materiału...

05 czerwca 2017 20:42 | Aktualności

Wycieczka dzieci z grupy 0S do biblioteki szkolnej w Chmielniku oraz do Urzędu Pocztowego

30.05.2017 r. dzieci z grupy 0S wzięły udział w wycieczce do biblioteki szkolnej znajdującej się w Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku oraz do Urzędu Pocztowego. Celem wyjazdu było poznanie ludzi wykonujących różne zawody, zwrócenie uwagi na wartość pracy...

05 czerwca 2017 16:18 | Aktualności

Uczniowie klasy 1a i 1b na wycieczce w Chęcinach, Podzamczu, Tokarni i Kielcach

30.05.2017 r. uczniowie klasy 1a i 1b byli na wycieczce w Chęcinach, Podzamczu, Tokarni i Kielcach. Celem wycieczki było poznanie najbliższego regionu, zwrócenie uwagi dzieci na piękno przyrody świętokrzyskiej oraz poznanie zabytków kultury ludowej naszego województwa. Podczas...

04 czerwca 2017 16:21 | Aktualności

Dzień Mamy i Taty w klasie 1b

26.05.2017 r. w klasie 1b odbyło się uroczyste spotkanie z okazji Dnia Mamy i Taty. Prawie wszyscy rodzice przybyli na spotkanie. Na uroczystości była również pani dyrektor Renata Nowak. Uczniowie pięknie zaprezentowali się w przedstawieniu pt. ,,Wiosna". Następnie w słowach wierszy i...

03 czerwca 2017 21:18 | Aktualności

Dzień Matki w klasie 1a

29 maja uczniowie klasy 1a zaprosili swoje Mamy do szkoły z okazji Dnia Matki. Przygotowali dla Nich wiersze, piosenki i inscenizację wiersza J. Tuwima „Rzepka”. Były również życzenia oraz własnoręcznie wykonane kwiaty. Później wszystkie mamy zostały zaproszone na kawę,...

02 czerwca 2017 20:55 | Aktualności

Dzień Matki w Szkole Filialnej w Zreczu Dużym

26 maja 2017 r. w Szkole Filialnej w Zreczu Dużym z okazji Dnia Mamy odbyła się uroczystość, na której były obecne mamy uczniów oraz pani dyrektor Renata Nowak. Zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć występy artystyczne swoich pociech, wysłuchać pięknej recytacji wierszy i...

26 maja 2017 21:50 | Aktualności

Prelekcje dla rowerzystów

24 maja br. w naszej Szkole odbyły się prelekcje dla uczniów przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową. Pani policjantka Małgorzata Pętlik z Komendy Miejskiej Policji w Kielcach w przystępny sposób przybliżyła dzieciom przepisy ruchu drogowego dotyczące rowerzystów....